Show simple item record

dc.contributor.authorBronneman-Helmers, Ria
dc.date.accessioned2022-07-26T12:50:02Z
dc.date.available2022-07-26T12:50:02Z
dc.date.issued2006-06-28
dc.identifier.isbn9037702082
dc.identifier.urihttps://repository.scp.nl/handle/publications/947
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.48592/943
dc.description.abstractScholieren en studenten in het (voorbereidend) beroeps- en hoger onderwijs werken niet alleen naast hun studie, maar brengen ook tijdens hun opleiding steeds meer tijd in de beroepspraktijk door. Dit rapport biedt een overzicht van een aantal ontwikkelingen in de verschillende combinatievormen van leren en werken. Het geeft een beeld van de belangen, opvattingen en gedragingen van de meest betrokken partijen: scholieren en studenten, onderwijsinstellingen, bedrijven en overheden. Wat is er eigenlijk bekend over stages en de verschillende vormen van werkend leren tijdens de opleiding? Wat vinden scholieren en studenten ervan? Wat beogen onderwijsinstellingen, werkgevers en overheid ermee, en hoe geven zij inhoud aan hun verantwoordelijkheid? Welke functies vervullen de verschillende combinatievormen van leren en werken en in hoeverre dragen zij bij aan de kwaliteit van het onderwijs?
dc.relation.ispartofseriesPublicatie
dc.subjectArbeidsmarkt
dc.subjectBeroepsonderwijs
dc.subjectHoger onderwijs
dc.subjectOnderwijs
dc.titleDuaal als ideaal?
dc.title.alternativeLeren en werken in het beroeps- en hoger onderwijs
dc.source.issue2006/13


Files in this item

Thumbnail
Name:
Duaal_als_ideaal.pdf
Size:
1.583Mb
Format:
PDF
Description:
Duaal als ideaal

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record