Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Auteur / Author
Bronneman-Helmers, RiaSerie / Series
Publicatie
Metadata
Show full item recordTitel / Title
Duaal als ideaal?Kwestie / Issue
2006/13Samenvatting / Abstract
Scholieren en studenten in het (voorbereidend) beroeps- en hoger onderwijs werken niet alleen naast hun studie, maar brengen ook tijdens hun opleiding steeds meer tijd in de beroepspraktijk door. Dit rapport biedt een overzicht van een aantal ontwikkelingen in de verschillende combinatievormen van leren en werken. Het geeft een beeld van de belangen, opvattingen en gedragingen van de meest betrokken partijen: scholieren en studenten, onderwijsinstellingen, bedrijven en overheden. Wat is er eigenlijk bekend over stages en de verschillende vormen van werkend leren tijdens de opleiding? Wat vinden scholieren en studenten ervan? Wat beogen onderwijsinstellingen, werkgevers en overheid ermee, en hoe geven zij inhoud aan hun verantwoordelijkheid? Welke functies vervullen de verschillende combinatievormen van leren en werken en in hoeverre dragen zij bij aan de kwaliteit van het onderwijs?Datum Beschikbaar in Repository / Date Available in Repository
2022-07-26T12:50:02ZCollections