Show simple item record

dc.contributor.authorPommer, Evert
dc.contributor.authorEggink, Evelien
dc.contributor.authorKempen, Hetty van
dc.date.accessioned2022-07-26T12:48:34Z
dc.date.available2022-07-26T12:48:34Z
dc.date.issued2008-10-22
dc.identifier.isbn9789037703702
dc.identifier.urihttps://repository.scp.nl/handle/publications/847
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.48592/843
dc.description.abstractVeel burgers hebben, bijvoorbeeld als patiënt, als leerling, als reiziger of als werkloze, te maken met de overheid als publieke dienstverlener. De laatste jaren is de kwaliteit van deze dienstverlening steeds belangrijker geworden, niet alleen voor de burger maar ook voor de overheid zelf. Niet alleen de vraag óf de burger wordt geholpen, maar ook de wijze waarop en de omstandigheden waaronder zijn van belang. Worden patiënten voldoende geïnformeerd over hun behandeling en hoe lang moeten zij wachten voordat ze worden geholpen? Krijgen leerlingen op school voldoende aandacht, is de sfeer op school goed en worden de gebouwen goed onderhouden? Voelen we ons veilig in de tram en hebben we voldoende zitruimte? Dit zijn allemaal vragen die met de kwaliteit van de publieke dienstverlening te maken hebben en waar burgers belang aan hechten. In dit rapport wordt het oordeel van gebruikers en niet-gebruikers over dit soort kwaliteitsvragen geanalyseerd.
dc.relation.ispartofseriesPublicatie
dc.subjectCollectieve sector
dc.subjectKwaliteit
dc.subjectOverheidsuitgaven
dc.titleDe staat van de publieke dienst
dc.title.alternativeHet oordeel van de burger over de kwaliteit van overheidsdiensten


Files in this item

Thumbnail
Name:
De_staat_van_de_publieke_dienst.pdf
Size:
1.997Mb
Format:
PDF
Description:
De staat van de publieke dienst

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record