Show simple item record

dc.contributor.authorMaslowski, Ralf
dc.date.accessioned2022-07-26T12:40:45Z
dc.date.available2022-07-26T12:40:45Z
dc.date.issued2019-05-22
dc.identifier.isbn978 90 377 0913 1
dc.identifier.urihttps://repository.scp.nl/handle/publications/348
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.48592/344
dc.description.abstractScholing wordt gezien als belangrijk middel voor werkenden om hun inzetbaarheid op peil te houden. De noodzaak om zich te blijven ontwikkelingen lijkt bovendien, als gevolg van globalisering, robotisering en andere technologische veranderingen, actueler dan ooit tevoren. Desondanks blijkt dat de deelname aan scholing stagneert. Het is de vraag waardoor dat komt. In dit onderzoek gaan we na welke belemmeringen burgers ervaren om aan scholing deel te nemen. We gaan daarbij na of deze belemmeringen verschillen voor groepen burgers. Daarbij kijken we zowel naar de houding van burgers tegenover scholing, hun persoonlijke omstandigheden als de mate waarin randvoorwaarden vanuit de werkgever en het scholingsaanbod aansluiten bij hun behoeften.
dc.publisherSCP
dc.relation.ispartofseriesPublicatie
dc.subjectOnderwijs
dc.subjectOpleidingsniveau
dc.titleGrenzen aan een leven lang leren
dc.source.issue2019-7


Files in this item

Thumbnail
Name:
Grenzen aan een leven lang ...
Size:
1.441Mb
Format:
PDF
Description:
Grenzen aan een leven lang leren

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record