Show simple item record

dc.contributor.authorKuhry, B.
dc.date.accessioned2022-07-26T12:54:25Z
dc.date.available2022-07-26T12:54:25Z
dc.date.issued1998-03-24
dc.identifier.isbn9057491109
dc.identifier.urihttps://repository.scp.nl/handle/publications/1244
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.48592/1240
dc.description.abstractDeze studie gaat in op de opzet, de uitkomsten en de bestuurlijke hanteerbaarheid van onderwijsramingen. Daarbij worden ook de historische ontwikkelingen van onderwijsdeelname en het fenomeen 'onderwijsexpansie' (de ontwikkeling waarbij steeds meer jongeren middelbaar en hoger onderwijs gaan volgen) aan de orde gesteld.
dc.relation.ispartofseriesSociale en Culturele Studies
dc.subjectOnderwijs
dc.subjectToekomst
dc.titleTrends in onderwijsdeelname
dc.title.alternativeVan analyse tot prognose
dc.source.issue25


Files in this item

Thumbnail
Name:
Trends_in_onderwijsdeelname.pdf
Size:
689.2Kb
Format:
PDF
Description:
Trends in onderwijsdeelname

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record