Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Serie / Series
Special
Metadata
Show full item recordTitel / Title
TijdsverschijnselenKwestie / Issue
21Samenvatting / Abstract
Steeds meer willen we, in minder vrije tijd. Onze toegenomen ambities hebben als onbedoeld resultaat dat er steeds meer consumerende passanten ten tonele verschijnen. Zij zijn naarstig op zoek naar een unieke experience, maar liefst wel voorzien van hedendaagse gemakken: convenience experience. In de slag om de vrijetijdsconsument krijgen de culturele instellingen het moeilijk. Bij deze concurrentie bieden nieuwe media, zoals Internet, vooralsnog nauwelijks steun. Dit zijn enkele impressies van de vrije tijd die in dit boekje beschreven worden. Het is een bundeling van artikelen die eerder in verschillende tijdschriften en kranten gepubliceerd zijn, de meeste in MMNieuws (Marketing en management nieuws voor cultuur en vrijetijd). Gezamenlijk vormen deze een kennismaking met het werk van de onderzoeksgroep Tijd, Media en Cultuur van het Sociaal en Cultureel Planbureau.Datum Beschikbaar in Repository / Date Available in Repository
2022-07-26T12:52:24ZCollections